متخصصین مدیریت سلامت ایران با همکاری t-learning مرجع آموزشی علوم سلامت، رویداد آموزش بازاریابی موثر در گردشگری سلامت را در تاریخ جمعه ۶ اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می کند؛
آموزش بازاریابی موثر در گردشگری سلامت
» آموزش بازاریابی موثر در گردشگری سلامت :
گردشگری سلامت در واقع کسب و کاری ویژه بیمارستانها و مراکز درمانی است و در تمام دنیا، مقبولیت و موفقیت در این حوزه از آنِ افرادی بوده که در بیمارستانها فعال بوده و توانستهاند در این زمینه به درستی کار کنند، امروزه، این امر جایگاه و نقشی بی بدیل در اقتصاد سلامت داشته و با توجه به آینده روشن این صنعت، هم اکنون افراد زیادی به سمت این حوزه متمایل شده و در آن فعالیت می نمایند.
از این رو این رویداد در راستای آموزش و معرفی هرچه بهتر مولفه های موثر در بازاریابی گردشگری سلامت کشور برگزار می گردد.
» آنچه با آن در این رویداد آشنا می شوید :
- معرفی کلی و بررسی اجمالی گردشگری سلامت
- آموزش مدل های بازاریابی موثر بویژه در گردشگری سلامت
- تشریح اهمیت و نقش دیجیتال مارکتینگ
- آموزش دستورالعمل و آیین نامه های وزارتی جهت راه اندازی واحدهای گردشگری سلامت
- یادگیری فنون موثر در بازاریابی توریسم سلامت
- مطالعه موردی و بیان تجارب عملی و ملموس
سخنرانان :
سرکار خانم دکتر پریسا خاکی
مدرس دانشگاه، پژوهشگر و مشاور مدیریت بازاریابی
عضو انجمن علمی بازاریابی ایران
کارشناس ستادی دانشگاه علوم پزشکی
سرکار خانم شمسی اختیار
مدرس، پژوهشگر در حوزه مدیریت و اقتصاد سلامت
کارشناس مسئول اقتصاد سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران
جناب آقای امیر علی رضایی
نویسنده کتاب های توریسم سلامت
مشاور توسعه IPD بیمارستان ها
این رویداد با تدریس سرکار خانم شمسی اختیار از اعضای گروه متخصصین مدیریت سلامت ایران و دانش آموخته رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و کارشناس مسئول اقتصاد سلامت معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
» مخاطبین و گروه هدف:
- کارشناسان ipd مراکز درمانی
- روسا و مدیران مراکز درمانی
- اشخاص حقیقی و حقوقی فعال در حوزه گردشگریِ سلامت
- دانشجویان، دانش آموختگان و علاقمندان حوزه رشته های مدیریت خدمات بهداشتی درمانی، اقتصاد سلامت، سیاست گذاران سلامت